Congratulations! Your support has been successfully sent to the author
Mon bilan mensuel de Mars 2021

Mon bilan mensuel de Mars 2021

Published Apr 5, 2021 Updated Apr 5, 2021 Culture
time 1 min
0
Love
0
Solidarity
0
Wow
thumb 0 comment
lecture 54 readss
0
reaction

On Panodyssey, you can read up to 30 publications per month without being logged in. Enjoy29 articles to discover this month.

To gain unlimited access, log in or create an account by clicking below. It's free! Log in

Mon bilan mensuel de Mars 2021

Mes très chères, chers abonnées, abonnés voici mon bilan du mois de mars en achats et lectures qui ont étés très productifs. Ayant du retard dans mes lectures sur le site Netgalley j'ai vidé pas mal ma pile à lire sur le site ce qui à augmenté mon ratio et bien sur j'ai reçu pas mal de livres. Avec cette fameuse pandémie qui j'espère partira un jour comme elle est venu prenez bien soin de vous et de vos proches.

My dear subscribers, here is my reading report for the month of March in terms of purchases and readings which were very productive. Having a delay in my reading on the Netgalley site I emptied my reading pile on the site which increased my ratio and of course I received a lot of books. With this famous pandemic that I hope will leave one day as it came, take good care of yourself and your loved ones.

Mes réceptions papiers :

 

Mes achats en numérique :

A.R Moreno : "Les marques d'Ad-Hem : Le voyage d'une fée"

Aurélie Depraz : "Shaena"

Alexiane Thill : "Les McCoy - bonus Dans les yeux de Caleb"

Michèle Beck : "Les gardiens des Anges intégrale"

                                            "Les gardiens des Anges - Le miel des vampires"

Jayne Faith "The complete Ella Greys series book 1 -4"

 

Mon bilan mensuel :

Nombres de livres lus : 39

Nombres de pages lues : 13149

Challenge Goodreads : 101 / 350

lecture 54 readings
thumb 0 comment
0
reaction

Comments (0)

You can support your favorite independent writers by donating to them

Prolong your journey in this universe Culture
Non à l'expression
Non à l'expression

Je n'ai pas les mots ou ils n'arrivent pas à sortir de la bouche. Peut-être est-il difficile de l'exprimer ou o...

Morgane Danet
1 min

donate You can support your favorite writers