Félicitations ! Ton soutien à bien été envoyé à l’auteur
Книгата ми "Във форма у дома"

Книгата ми "Във форма у дома"

Publié le 15 juil. 2022 Mis à jour le 15 juil. 2022 Santé
time 1 min
1
J'adore
0
Solidaire
1
Waouh
thumb 0 commentaire
lecture 89 lectures
2
réactions

Sur Panodyssey, tu peux lire 30 publications par mois sans être connecté. Profite encore de 29 articles à découvrir ce mois-ci.

Pour ne pas être limité, connecte-toi ou créé un compte en cliquant ci-dessous, c’est gratuit ! Se connecter

Книгата ми "Във форма у дома"

Книгата е авторско издание на Мартин Гергов – 4-тен национален шампион на България по силов трибой, 4-ти в Света по мъртва тяга и Държавен рекордьор за 2001 г. и автор на над 1000 публикации. Мартин е бил автор на рубрики в списание за бременност и майчинство „9 Месеца”, вестник „Труд”, Puls.bg и др. издания, консултант на „Актавис България” в създаването на каталог-наръчник за хран. добавки и др.

Тренирай у дома... с книгата ми "Във форма у дома"лесно е!

FREE DOWNLOAD

За автора

Името ми е Мартин Гергов и съм от село Свирачи, Ивайловград, но живея в гр. София. Професионален военен (бивш старшина на рота), 4-тен Републикански шампион и Държавен рекордьор по силов трибой, 4-ти в света по мъртва тяга, персонален фитнес треньор, блогър Автор на повече от 1200 статии на здравна тематика.Учил съм във ВВОВУ „Васил Левски“, гр. В. Търново и Национална Спортна Академия „Васил Левски“, гр. София.

През 2009г. продуцирах по време на работата си като фитнес треньор в София, заснех собствен риалити фитнес проект. Името му е „На война с мазнините без повиквателна“, като същият се класира на финалите на един от най-големите фестивали за трейлъри в Лос Анджелис. Малко по късно спечели и награда от „Звездите на метро„.

Прочети цялата биография...

lecture 89 lectures
thumb 0 commentaire
2
réactions

Commentaire (0)

Tu peux soutenir les auteurs indépendants qui te tiennent à coeur en leur faisant un don

Prolonger le voyage dans l'univers Santé
Les os
Les os

Je ne pourrais pas estimer le temps que j'ai passé dans cette salle d'attente. J'en connais tous les recoins et je m'...

Carolina Blue
1 min
Sympathique
Sympathique

Un mot d'un dictionnaire, ma définition, vôtre sourire, ma joie. B...

Bernard Ducosson
1 min
Lunettes
Lunettes

Un mot d'un dictionnaire, ma définition, vôtre sourire, ma joie. De par deux verres so...

Bernard Ducosson
1 min

donate Tu peux soutenir les auteurs qui te tiennent à coeur