¡Felicidades! Tu apoyo al autor se ha enviado correctamente
Книгата ми "Във форма у дома"

Книгата ми "Във форма у дома"

Publicado el 15, jul., 2022 Actualizado 15, jul., 2022 Salud
time 1 min
1
Me encanta
0
Solidaridad
1
Wow
thumb 0 comentario
lecture 97 leers
2
reaccións

En Panodyssey, puedes leer hasta 30 publicaciones al mes sin iniciar sesión. Disfruta de 28 articles más para descubrir este mes.

Para obtener acceso ilimitado, inicia sesión o crea una cuenta haciendo clic a continuación, ¡es gratis! Inicar sesión

Книгата ми "Във форма у дома"

Книгата е авторско издание на Мартин Гергов – 4-тен национален шампион на България по силов трибой, 4-ти в Света по мъртва тяга и Държавен рекордьор за 2001 г. и автор на над 1000 публикации. Мартин е бил автор на рубрики в списание за бременност и майчинство „9 Месеца”, вестник „Труд”, Puls.bg и др. издания, консултант на „Актавис България” в създаването на каталог-наръчник за хран. добавки и др.

Тренирай у дома... с книгата ми "Във форма у дома"лесно е!

FREE DOWNLOAD

За автора

Името ми е Мартин Гергов и съм от село Свирачи, Ивайловград, но живея в гр. София. Професионален военен (бивш старшина на рота), 4-тен Републикански шампион и Държавен рекордьор по силов трибой, 4-ти в света по мъртва тяга, персонален фитнес треньор, блогър Автор на повече от 1200 статии на здравна тематика.Учил съм във ВВОВУ „Васил Левски“, гр. В. Търново и Национална Спортна Академия „Васил Левски“, гр. София.

През 2009г. продуцирах по време на работата си като фитнес треньор в София, заснех собствен риалити фитнес проект. Името му е „На война с мазнините без повиквателна“, като същият се класира на финалите на един от най-големите фестивали за трейлъри в Лос Анджелис. Малко по късно спечели и награда от „Звездите на метро„.

Прочети цялата биография...

lecture 97 lecturas
thumb 0 comentario
2
reaccións

Comentario (0)

Puedes hacer una donación a tus escritores independientes favoritos para apoyarlos

Seguir descubriendo el universo Salud
Perchè dormiamo?
Perchè dormiamo?

Il sonno è davvero un’attività necessaria? Spendiamo un terzo della nostra vi...

Alessandro Perin
8 min
Egratignure
Egratignure

Un mot d'un dictionnaire, ma définition, vôtre sourire, ma joie. Par suite d'un/des ra...

Bernard Ducosson
1 min
Oligo-élément
Oligo-élément

Un mot d'un dictionnaire, ma définition, vôtre sourire, ma joie. Elément chimiq...

Bernard Ducosson
1 min
Pénis
Pénis

Un mot d'un dictionnaire, ma définition, votre sourire, ma joie. Malgré la croyance c...

Bernard Ducosson
1 min

donate Puedes apoyar a tus escritores favoritos